Ibu tunggal didakwa menyamar ejen insurans tipu hampir RM1 juta

Ibu tunggal didakwa menyamar ejen insurans tipu hampir RM1 juta - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ibu tunggal didakwa menyamar ejen insurans tipu hampir RM1 juta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Animal, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel Celeb, Artikel Hot, Artikel Police, Artikel Public, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ibu tunggal didakwa menyamar ejen insurans tipu hampir RM1 juta
link : Ibu tunggal didakwa menyamar ejen insurans tipu hampir RM1 juta

Baca juga


Ibu tunggal didakwa menyamar ejen insurans tipu hampir RM1 juta



Demikianlah Artikel Ibu tunggal didakwa menyamar ejen insurans tipu hampir RM1 juta

Sekianlah artikel Ibu tunggal didakwa menyamar ejen insurans tipu hampir RM1 juta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ibu tunggal didakwa menyamar ejen insurans tipu hampir RM1 juta dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2020/12/ibu-tunggal-didakwa-menyamar-ejen.html
loading...

MELAKA – Seorang ibu tunggal didakwa di Mahkamah Sesyen di sini, hari ini atas 19 pertuduhan menyamar sebagai ejen insurans, salah guna cek dan memalsukan tandatangan membabitkan nilai kerugian mencecah hampir RM1 juta, tujuh tahun lalu.

Ibu tunggal didakwa menyamar ejen insurans tipu hampir RM1 juta



Subscribe to receive free email updates: