Keith Foo Timang Cahaya Mata Perempuan

Keith Foo Timang Cahaya Mata Perempuan - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Keith Foo Timang Cahaya Mata Perempuan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Keith Foo Timang Cahaya Mata Perempuan
link : Keith Foo Timang Cahaya Mata Perempuan

Baca juga


Keith Foo Timang Cahaya Mata Perempuan



Demikianlah Artikel Keith Foo Timang Cahaya Mata Perempuan

Sekianlah artikel Keith Foo Timang Cahaya Mata Perempuan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Keith Foo Timang Cahaya Mata Perempuan dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/05/keith-foo-timang-cahaya-mata-perempuan.html
Tahniah kami ucapkan kepada pelakon yang dikenali menerusi drama Ariana Rose, Keith Foo dan isterinya Kim Raymond yang telah selamat menimang cahaya mata pertama mereka semalam.

Kim telah melahirkan seorang bayi perempuan dan berita gembira tersebut diumumkan oleh Keith sendiri menerusi akaun Instagramnya dengan memuat naik foto tangan bayinya yang cukup comel.


I never thought I would fall in love with another girl but today I did. #foreverlove #daddyslittlegirl #proudestdad #amazingday #thankyougod #blessed #greatful #littlekimchi #babykimchi #babyfoo #babyraymondfoo #iminlove #loverespectunity

Semoga dengan kehadiran orang baharu ini, keluarga Keith dan Kim akan dilimpahkan dengan kebahagiaan yang lebih lagi. Tahniah sekali lagi!

Subscribe to receive free email updates: