(Video) Polis Trafik Terima Rasuah Jadi Viral

(Video) Polis Trafik Terima Rasuah Jadi Viral - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Video) Polis Trafik Terima Rasuah Jadi Viral, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Polis Trafik Terima Rasuah Jadi Viral
link : (Video) Polis Trafik Terima Rasuah Jadi Viral

Baca juga


(Video) Polis Trafik Terima Rasuah Jadi Viral



Demikianlah Artikel (Video) Polis Trafik Terima Rasuah Jadi Viral

Sekianlah artikel (Video) Polis Trafik Terima Rasuah Jadi Viral kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Video) Polis Trafik Terima Rasuah Jadi Viral dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/05/video-polis-trafik-terima-rasuah-jadi.html
Ipoh - Polis Perak akan menyiasat anggota trafik dipercayai menerima rasuah berdasarkan rakaman video, yang viral di media sosial sejak semalam.

Dalam video berdurasi enam saat itu, seorang anggota polis trafik dilihat bersalaman, dipercayai menerima suapan daripada seorang pemandu lelaki ketika menjalankan tugas.

Ketua Polis Perak, Datuk Hasnan Hassan, berkata pihaknya memandang serius perkara itu dan sedang menjalankan siasatan terperinci.

"Polis Perak tidak akan berkompromi dengan isu integriti (anggota polis) dan memastikan tindakan tegas diambil terhadap anggota berkenaan jika didapati melanggar peraturan tugas," katanya dalam satu kenyataan, di sini, hari ini.



Subscribe to receive free email updates: