WALAUPUN BELUM BERSEDIA, PAS TAK PERLU BUSUK HATI DENGAN UMNO TRENGGANU.

WALAUPUN BELUM BERSEDIA, PAS TAK PERLU BUSUK HATI DENGAN UMNO TRENGGANU. - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul WALAUPUN BELUM BERSEDIA, PAS TAK PERLU BUSUK HATI DENGAN UMNO TRENGGANU., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Dream, Artikel Gerakan Islam, Artikel Islamic, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : WALAUPUN BELUM BERSEDIA, PAS TAK PERLU BUSUK HATI DENGAN UMNO TRENGGANU.
link : WALAUPUN BELUM BERSEDIA, PAS TAK PERLU BUSUK HATI DENGAN UMNO TRENGGANU.

Baca juga


WALAUPUN BELUM BERSEDIA, PAS TAK PERLU BUSUK HATI DENGAN UMNO TRENGGANU.



Demikianlah Artikel WALAUPUN BELUM BERSEDIA, PAS TAK PERLU BUSUK HATI DENGAN UMNO TRENGGANU.

Sekianlah artikel WALAUPUN BELUM BERSEDIA, PAS TAK PERLU BUSUK HATI DENGAN UMNO TRENGGANU. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel WALAUPUN BELUM BERSEDIA, PAS TAK PERLU BUSUK HATI DENGAN UMNO TRENGGANU. dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/05/walaupun-belum-bersedia-pas-tak-perlu.html

Naib Presiden PAS, Idris Ahmad berkata, Umno menjadikan perbincangan isu pelaksanaan hudud oleh kerajaan Terengganu sebagai modal politik menjelang Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Beliau berkata, Umno tidak seperti PAS yang sentiasa konsisten untuk menambah baik undang-undang Islam seperti rang undang-undang persendirian bagi meminda Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965 atau RUU 355.
“Itu semua modal untuk hadapi pilihan raya untuk menyekat PAS (di Terengganu). Umno tak ada pendirian. Kalau nak buat, buatlah.
“PAS konsisten, bukan macam orang lain nak jadikan isu politik,” katanya kepada FMT sebagai mengulas kenyataan Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Razif Abdul Rahman yang negeri itu belum bersedia melaksanakan hukum hudud sebelum kajian mendalam mengenainya dilaksanakan.
Razif yang juga pengerusi Badan Perhubungan Umno Terengganu berkata, keputusan melaksanakan hukum hudud hanya akan ditentukan Dewan Undangan Negeri dan seterusnya perlu mendapat persetujuan Sultan Terengganu.

Subscribe to receive free email updates: