SKANDAL 1MDB: ISTERI MO1 AKAN SEGERA MERAIH SANJUNGAN DUNIA KIRANYA....

SKANDAL 1MDB: ISTERI MO1 AKAN SEGERA MERAIH SANJUNGAN DUNIA KIRANYA.... - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SKANDAL 1MDB: ISTERI MO1 AKAN SEGERA MERAIH SANJUNGAN DUNIA KIRANYA...., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SKANDAL 1MDB: ISTERI MO1 AKAN SEGERA MERAIH SANJUNGAN DUNIA KIRANYA....
link : SKANDAL 1MDB: ISTERI MO1 AKAN SEGERA MERAIH SANJUNGAN DUNIA KIRANYA....

Baca juga


SKANDAL 1MDB: ISTERI MO1 AKAN SEGERA MERAIH SANJUNGAN DUNIA KIRANYA....



Demikianlah Artikel SKANDAL 1MDB: ISTERI MO1 AKAN SEGERA MERAIH SANJUNGAN DUNIA KIRANYA....

Sekianlah artikel SKANDAL 1MDB: ISTERI MO1 AKAN SEGERA MERAIH SANJUNGAN DUNIA KIRANYA.... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SKANDAL 1MDB: ISTERI MO1 AKAN SEGERA MERAIH SANJUNGAN DUNIA KIRANYA.... dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/06/skandal-1mdb-isteri-mo1-akan-segera.html
Kalau ikut logik Pengarah Komunikasi Strategik BN, Abdul Rahman Dahlan yang mengatakan "Malaysian Official 1" adalah Najib Razak dan hanya orang bodoh saja tidak mengetahui fakta tersebut, bermakna "isteri MO1"  sudah tentulah Rosmah Mansor.

Ikut logik yang sama, hanya orang bodoh saja yang berani mengatakan "isteri MO1" bukan Rosmah, satu-satunya suri yang ada dalam hati Perdana Menteri.

Ikut logik berdasarkan nama pula, Leonardo Dicaprio, seorang artis Hollywood dan Miranda Kerr, model antarabangsa kelahiran Australia, sudah pasti bukan beragama Islam.
Malah, dalam kehidupan sehari-hari, kedua-dua selebriti tersebut juga tidak mungkin mengamalkan cara hidup Islam.

Namun, kejujuran dan intergiti mereka cukup tinggi serta boleh disanjung setulus hati apabila mengetahui hadiah yang mereka terima berasal dari sumber yang haram dan sedang disiasat oleh DOJ, pihak berkuasa undang-undang di Amerika Syarikat.

Dicaprio, sebaik mengetahui hadiah Oscar yang dimenangi Marlon Brando yang dihadiahkan kepadanya adalah berpunca daripada penggubahan wang haram 1MDB, dengan pantas memulangkan semula trofi tersebut.

Beliau yang pernah berlakon di bawah produksi Red Granite milik Riza Aziz, anak tiri Najib yang harta-hartanya turut menjadi sasaran DOJ untuk disita, dirampas dan dikembalikan kepada Malaysia, juga berjanji untuk memberi kerjasama penuh kepada penyiasatan yang sedang dijalankan.

Selepas Dicaprio, Miranda Kerr pula mengambil langkah terpuji dengan memulangkan barang kemas berharga AS$8.1 juta yang pernah dihadiahkan oleh Jho Low kepadanya.

Beliau nampaknya tidak teruja untuk terus memiliki perhiasan berjuta-juta lantaran mengetahui ia berpunca daripada wang 1MDB yang dicuri.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: