(Video) Lelaki Kantoi Mencuri Dibakar Hidup-Hidup Di Indonesia

(Video) Lelaki Kantoi Mencuri Dibakar Hidup-Hidup Di Indonesia - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Video) Lelaki Kantoi Mencuri Dibakar Hidup-Hidup Di Indonesia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Lelaki Kantoi Mencuri Dibakar Hidup-Hidup Di Indonesia
link : (Video) Lelaki Kantoi Mencuri Dibakar Hidup-Hidup Di Indonesia

Baca juga


(Video) Lelaki Kantoi Mencuri Dibakar Hidup-Hidup Di Indonesia



Demikianlah Artikel (Video) Lelaki Kantoi Mencuri Dibakar Hidup-Hidup Di Indonesia

Sekianlah artikel (Video) Lelaki Kantoi Mencuri Dibakar Hidup-Hidup Di Indonesia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Video) Lelaki Kantoi Mencuri Dibakar Hidup-Hidup Di Indonesia dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/07/video-lelaki-kantoi-mencuri-dibakar.html
Madura, Indonesia - Dua buah video memaparkan seorang lelaki pertengahan umur dibakar hidup-hidup viral di media sosial sejak semalam.

Menurut Ani Sumiati, wanita yang memuat naik video tersebut ke media sosial berkata, kejadian menyayat hati itu berlaku di daerah Pamekasan, di sini.

"Pencuri dibakar hidup-hidup di Pamekasan. Ya Allah, ampunilah dosa bapak ini. Kepada ahli keluarga yang ingin mengetahui lebih anjut mengenai kejadian boleh menghubungi balai polis di Pemakasan," tulisnya.

Dalam salah satu video tersebut, mangsa yang telah diikat kedua-kedua belah tangan sedang menggelupur dan menjerit kesakitan kerana dibakar sambil disaksikan oleh penduduk kampung.

Manakala dalam satu lagi video, mangsa kelihatan berlumuran darah dipercayai telah dibelasah sebelum dibakar.

Tiada maklumat penuh mengenai kejadian tersebut, tetapi menurut netizen, ia bukan kali pertama kejadian seumpama itu berlaku di daerah Pamekasan.



Subscribe to receive free email updates: