Najib perlu batal jumpa Trump, ikut Pope ke Myanmar

Najib perlu batal jumpa Trump, ikut Pope ke Myanmar - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib perlu batal jumpa Trump, ikut Pope ke Myanmar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib perlu batal jumpa Trump, ikut Pope ke Myanmar
link : Najib perlu batal jumpa Trump, ikut Pope ke Myanmar

Baca juga


Najib perlu batal jumpa Trump, ikut Pope ke Myanmar



Demikianlah Artikel Najib perlu batal jumpa Trump, ikut Pope ke Myanmar

Sekianlah artikel Najib perlu batal jumpa Trump, ikut Pope ke Myanmar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib perlu batal jumpa Trump, ikut Pope ke Myanmar dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/08/najib-perlu-batal-jumpa-trump-ikut-pope.html

Najib di perhimpunan Rohingya
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak seharusnya menolak jemputan Presiden Amerika Syarikat (AS) Donald Trump untuk melawat Rumah Putih bulan depan sebaliknya menyertai Pope Francis melawat Myanmar dan Bangladesh berikutan krisis terbaharu ke atas rakyat Islam Rohingnya.
Ketua Biro Antarabangsa AMANAH Raja Kamarul Bahrin Shah mempersoal keprihatinan Najib terhadap penderitaan umat Islam di negara jiran sedangkan akhir tahun lalu Najib mengadakan himpunan solidariti untuk Rohingya bersama Pas di Stadium Titiwangsa.
"Malangnya Najib lebih berminat untuk ke Amerika berjumpa Presiden Trump yang terkenal dengan sikap perkauman dan anti Islamnya.
"Di manakah keperhatinan Najib dalam penderitaan umat Islam dalam negara jiran kita di Myanmar? Isteri Presiden Turkey yang datang dari jauh dekat benua Europah pun pernah menyertai sendiri rombongan kapal bantuan untuk Rohingnya.

"Adakah Rosmah isteri Najib berminat berbuat demikian walaupun beliau pernah terbang menggunakan jet kerajaan untuk hanya menerima piala anugerah di Turkey tahun lepas? soalnya.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: