NAJIB SEMAKIN PANIK, PERTUKARAN KERAJAAN KIAN MENAKUTKANNYA

NAJIB SEMAKIN PANIK, PERTUKARAN KERAJAAN KIAN MENAKUTKANNYA - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul NAJIB SEMAKIN PANIK, PERTUKARAN KERAJAAN KIAN MENAKUTKANNYA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : NAJIB SEMAKIN PANIK, PERTUKARAN KERAJAAN KIAN MENAKUTKANNYA
link : NAJIB SEMAKIN PANIK, PERTUKARAN KERAJAAN KIAN MENAKUTKANNYA

Baca juga


NAJIB SEMAKIN PANIK, PERTUKARAN KERAJAAN KIAN MENAKUTKANNYA



Demikianlah Artikel NAJIB SEMAKIN PANIK, PERTUKARAN KERAJAAN KIAN MENAKUTKANNYA

Sekianlah artikel NAJIB SEMAKIN PANIK, PERTUKARAN KERAJAAN KIAN MENAKUTKANNYA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel NAJIB SEMAKIN PANIK, PERTUKARAN KERAJAAN KIAN MENAKUTKANNYA dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/08/najib-semakin-panik-pertukaran-kerajaan.html
Baru dua hari lalu Najib Razak menulis di blognya dengan menyatakan bahawa negara kini berada dalam mood positif untuk beliau mengadakan pilihanraya umum, namun nadanya kini berubah dengan tiba-tiba.

Tidak cukup dengan itu, Najib turut menyatakan Perhimpunan Agung UMNO yang dijadualkan 5 hingga 9 Disember depan boleh ditangguhkan kiranya pilihanraya perlu diadakan terlebih dahulu.

Kata-kata Najib itu seolah-olah memberi gambaran kemungkinan Parlimen akan dibubarkan pada November atau Disember ini.

Selepas berkeyakinan jentera UMNO sudah bersiap sedia, prestasi ekonomi yang baik, KDNK memberangsangkan, rizab Bank Negara melebihi AS$100  bilion dan perpaduan rakyat di tahap tertinggi ekoran Sukan SEA yang sedang berlangsung, beliau hari ini berkata, tiada sebab bagi rakyat mahu menukar kerajaan yang ada.

Tambahnya, pengiktirafan daripada beberapa pihak, termasuk negara luar terhadap Malaysia membuktikan tahap pembangunan sedang berada di landasan yang tepat dan dengan yang demikian, kerajaan yang ada haruslah dipertahankan oleh rakyat.
Jika sudah berkeyakinan keadaan negara dalam mood positif, kenapa Najib harus bimbang dengan pertukaran kerajaan sehingga terpaksa menggunakan pujian daripada beberapa negara lain sebagai sandaran terbaru hujahnya?

Adakah beliau mula panik melihat sambutan rakyat terhadap program Tun Mahathir kebelakangan ini?

Apakah bila ada pujian daripada negara-negara lain, bermakna negara sedang dalam keadaan yang benar-benar baik untuk rakyatnya?

Apakah semua orang luar tahu permasalahan sebenar dalam rumahtangga negara kita?
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: