UMNO SAH BUKAN LAGI SATU-SATUNYA PEMBELA MELAYU, NAJIB "DITAMPAR" MB NEGERI SEMBILAN

UMNO SAH BUKAN LAGI SATU-SATUNYA PEMBELA MELAYU, NAJIB "DITAMPAR" MB NEGERI SEMBILAN - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul UMNO SAH BUKAN LAGI SATU-SATUNYA PEMBELA MELAYU, NAJIB "DITAMPAR" MB NEGERI SEMBILAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : UMNO SAH BUKAN LAGI SATU-SATUNYA PEMBELA MELAYU, NAJIB "DITAMPAR" MB NEGERI SEMBILAN
link : UMNO SAH BUKAN LAGI SATU-SATUNYA PEMBELA MELAYU, NAJIB "DITAMPAR" MB NEGERI SEMBILAN

Baca juga


UMNO SAH BUKAN LAGI SATU-SATUNYA PEMBELA MELAYU, NAJIB "DITAMPAR" MB NEGERI SEMBILAN



Demikianlah Artikel UMNO SAH BUKAN LAGI SATU-SATUNYA PEMBELA MELAYU, NAJIB "DITAMPAR" MB NEGERI SEMBILAN

Sekianlah artikel UMNO SAH BUKAN LAGI SATU-SATUNYA PEMBELA MELAYU, NAJIB "DITAMPAR" MB NEGERI SEMBILAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel UMNO SAH BUKAN LAGI SATU-SATUNYA PEMBELA MELAYU, NAJIB "DITAMPAR" MB NEGERI SEMBILAN dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/08/umno-sah-bukan-lagi-satu-satunya.html
Demi takut kehilangan kuasa dan tindakan undang-undang mungkin bakal menantinya jika tidak lagi menjadi Perdana Menteri, Najib Razak adalah pemimpin paling kerap memainkan sentimen seolah-olah UMNO satu-satunya parti pembela kepada orang Melayu.

Antara kata-katanya ialah orang Melayu akan jadi bangsat jika UMNO kehilangan kuasa, di samping mereka juga didakwanya tidak lagi menjadi kaum yang akan diberi keutamaan di negara ini.

Seiring itu, ramuan menakut-nakutkan orang Melayu itu direncahkan lagi dengan gambaran kononnya selepas UMNO kehilangan kuasa, DAPlah yang paling berkuasa.

Beberapa pemimpin UMNO juga kerapkali mendendangkan lagu yang sama seolah-olah parti itu mesti dikekalkan berkuasa sehingga kiamat.
Sementara UMNO di bawah pemimpin sebelum ini dilihat lebih membela rakyat dan keinginan mengekalkan kuasa itu benar-benar untuk meneruskan kesinambungan terhadap pembangunan negara, sebaliknya hasrat Najib memastikan UMNO kekal berkuasa hanyalah untuk menyelamatkan dirinya semata-mata.

Hilang kuasa Najib sebagai Perdana Menteri, "bye byelah" segala-galanya.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: