Parlimen siasat logo BN dalam dewan ketika Bajet Kleptokrasi

Parlimen siasat logo BN dalam dewan ketika Bajet Kleptokrasi - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Parlimen siasat logo BN dalam dewan ketika Bajet Kleptokrasi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Parlimen siasat logo BN dalam dewan ketika Bajet Kleptokrasi
link : Parlimen siasat logo BN dalam dewan ketika Bajet Kleptokrasi

Baca juga


Parlimen siasat logo BN dalam dewan ketika Bajet Kleptokrasi



Demikianlah Artikel Parlimen siasat logo BN dalam dewan ketika Bajet Kleptokrasi

Sekianlah artikel Parlimen siasat logo BN dalam dewan ketika Bajet Kleptokrasi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Parlimen siasat logo BN dalam dewan ketika Bajet Kleptokrasi dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/10/parlimen-siasat-logo-bn-dalam-dewan.html
Dewan Rakyat hari ini mengarahkan siasatan dijalankan berhubung dakwaan logo Barisan Nasional dalam Dewan Rakyat ketika pembentangan Bajet 2018 yang disiarkan secara langsung, 27 Oktober lalu.
Siasatan itu susulan usul yang dibuat Kasthuri Patto (DAP-Batu Kawan) agar perkara itu disiasat.
"Selepas belanjawan dibentang oleh perdana menteri, selepas ucapan beliau lambang BN terpapar dalam skrin di Dewan Rakyat. Adakah tindakan ini wajar dan dibenarkan di dewan yang mulia ini?
"Saya memohon budi bicara agar siasatan (diadakan) untuk mengenalpasti bagaimana logo sebuah parti politik boleh ada dadalm dewan semasa persidangan," katanya di Dewan Rakyat, hari ini.
Timbalan Speaker Datuk Ismail Mohamed Said kemudian bersetuju agar perkara itu disiasat.
"Baiklah, setiausaha akan menyiasat dan menyelidik perkara ini dan maklumkan kembali kepada YB," katanya.

Subscribe to receive free email updates: