PRU14: Perbelanjaan Berlebihan

PRU14: Perbelanjaan Berlebihan - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRU14: Perbelanjaan Berlebihan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRU14: Perbelanjaan Berlebihan
link : PRU14: Perbelanjaan Berlebihan

Baca juga


PRU14: Perbelanjaan Berlebihan



Demikianlah Artikel PRU14: Perbelanjaan Berlebihan

Sekianlah artikel PRU14: Perbelanjaan Berlebihan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRU14: Perbelanjaan Berlebihan dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/10/pru14-perbelanjaan-berlebihan.html

Had perbelanjaan untuk calon DUN ialah RM100,000, manakala untuk calon Parlimen ialah RM200,000. Aktiviti-aktiviti yang diadakan oleh sebarang organisasi atau kumpulan untuk tujuan berkempen untuk seseorang calon juga diambil kira dalam perbelanjaan ini.

Aktiviti kempen yang berkos tinggi (seperti yang diadakan di hotel bertaraf lima bintang atau jamuan makan besar-besaran untuk 1000 orang) perlu dilaporkan supaya ia boleh disemak sama ada termasuk dalam laporan perbelanjaan calon.

Subscribe to receive free email updates: