Diminta letak jawatan ini jawapan Mahfuz...

Diminta letak jawatan ini jawapan Mahfuz... - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Diminta letak jawatan ini jawapan Mahfuz..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Diminta letak jawatan ini jawapan Mahfuz...
link : Diminta letak jawatan ini jawapan Mahfuz...

Baca juga


Diminta letak jawatan ini jawapan Mahfuz...



Demikianlah Artikel Diminta letak jawatan ini jawapan Mahfuz...

Sekianlah artikel Diminta letak jawatan ini jawapan Mahfuz... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Diminta letak jawatan ini jawapan Mahfuz... dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/01/diminta-letak-jawatan-ini-jawapan-mahfuz.html
Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar mendedahkan bahawa beliau mengambil maklum sebarang 'serangan' ke atasnya selepas beliau keluar daripada Pas.
Ini termasuklah kenyataan daripada pemimpin Pas yang meminta agar beliau melepaskan jawatan sebagai Ahli Parlimen Pokok Sena.
Katanya, beliau hanya tersenyum tatkala mengetahui mengenai perkhabaran tersebut.
"Saya tunggu lagi apa orang nak kata, biar diorang keluar habis.
"Saya senyum sahaja baca surat khabar hari-hari," katanya kepada Sinar Online.
Dalam pada itu, mengulangi kenyataan beliau semalam, Mahfuz berkata beliau akan mengulas semua isu berkaitan pengundurannya daripada Pas dalam masa lima hari daripada sekarang.
"Seminggu selepas ini saya akan isytiharkan semua perkara," katanya lagi.
Sinar Harian hari ini melaporkan kenyataan Setiausaha Agung Pas, Datuk Takiyuddin Hassan yang menyarankan agar Mahfuz melepaskan jawatan selaku Ahli Parlimen  selepas menghantar surat pemberhentian menjadi ahli Pas kelmarin kerana dibimbangi pendapatannya sebagai wakil rakyat adalah haram.
Takiyuddin berkata, ini memandangkan bekas Naib Presiden Pas itu masih terikat dengan baiah atau lafaz sumpah sebagai calon Pas.
Malah menurutnya, jika Mahfuz melanggar baiah itu, beliau juga berdepan laknat ALLAH SWT dan seluruh umat Islam.

Subscribe to receive free email updates: