PRU14: WAN AZIZAH AKAN PERTAHAN KERUSI PERMATANG PAUH

PRU14: WAN AZIZAH AKAN PERTAHAN KERUSI PERMATANG PAUH - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRU14: WAN AZIZAH AKAN PERTAHAN KERUSI PERMATANG PAUH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRU14: WAN AZIZAH AKAN PERTAHAN KERUSI PERMATANG PAUH
link : PRU14: WAN AZIZAH AKAN PERTAHAN KERUSI PERMATANG PAUH

Baca juga


PRU14: WAN AZIZAH AKAN PERTAHAN KERUSI PERMATANG PAUH



Demikianlah Artikel PRU14: WAN AZIZAH AKAN PERTAHAN KERUSI PERMATANG PAUH

Sekianlah artikel PRU14: WAN AZIZAH AKAN PERTAHAN KERUSI PERMATANG PAUH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRU14: WAN AZIZAH AKAN PERTAHAN KERUSI PERMATANG PAUH dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/01/pru14-wan-azizah-akan-pertahan-kerusi.html
PRESIDEN PKR Dr Wan Azizah Wan Ismail menafikan desas-desus bahawa anaknya yang juga naib presiden parti itu Nurul Izzah Anwar akan menggantikan beliau di kerusi Permatang Pauh.
Wan Azizah menegaskan, beliau akan tetap mempertahankan kerusinya, Permatang Pauh dalam pilihan raya umum akan datang,
“Saya penyandang (di Permatang Pauh). Saya akan mempertahankan kerusi saya buat masa ini..(tapi) apa-apa pun boleh jadi.”
Wan Azizah mengulas spekulasi bahawa beliau akan memberi ruang kepada Nurul Izzah untuk bertanding di Permatang Pauh kerana kerusi Lembah Pantai yang diwakili anaknya itu dikatakan tidak lagi selamat ekoran dakwaan manipulasi demografi pengundi.

Subscribe to receive free email updates: