SKANDAL FELDA: ADA YANG KENA ATAU SANDIWARA?

SKANDAL FELDA: ADA YANG KENA ATAU SANDIWARA? - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SKANDAL FELDA: ADA YANG KENA ATAU SANDIWARA?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SKANDAL FELDA: ADA YANG KENA ATAU SANDIWARA?
link : SKANDAL FELDA: ADA YANG KENA ATAU SANDIWARA?

Baca juga


SKANDAL FELDA: ADA YANG KENA ATAU SANDIWARA?



Demikianlah Artikel SKANDAL FELDA: ADA YANG KENA ATAU SANDIWARA?

Sekianlah artikel SKANDAL FELDA: ADA YANG KENA ATAU SANDIWARA? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SKANDAL FELDA: ADA YANG KENA ATAU SANDIWARA? dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/01/skandal-felda-ada-yang-kena-atau.html
Felda dilaporkan telah mendapat kembali tanahnya yang sebelum ini dipindah-milik secara meragukan kepada Synergy Promenade Sdn Bhd, pemaju Kuala Lumpur Vertical City.
Perolehan kembali tanah itu berikutan persetujuan syarikat terbabit menyerahkannya kepada Felda secara sukarela.
Pemindakan semula tanah itu kepada Felda dilaporkan tanpa melibatkan sebarang kos.
Beserta berita gembira itu, Pengerusi Felda, Shahrir Samad juga mengumumkan bahawa Najib Razak tidak terlibat dalam pertukaran tanah Felda itu kepada Synergy Promenade Sdn Bhd.
Malah, katanya, PMO langsung tidak mengetahui mengenai pertukaran tanah tersebut.
Dengan Felda mendapat kembali tanah tersebut melalui penyerahan sukarela oleh Synergy Promenade Sdn Bhd kepada Felda dan Najib pula disahkan tidak terlibat oleh Shahrir, siapakah sebenarnya yang terlibat serta akan terus disiasat?
Adakah Isa Samad, bekas Pengerusi Felda dan bekas Pengerusi Felda Investment Corporation merupakan satu-satunya sasaran siasatan?
Bagaimana pula dengan  syarikat terbabit yang sebelum ini memindahkan tanah Felda itu menjadi milik mereka melalui surat kuasa penuh yang diperolehi daripada Felda sendiri?
Masihkah mereka dianggap telah melakukan kesalahan seperti menipu dan memperdaya atau kedudukannya bakal menjadi saksi utama selepas setuju menyerahkan tanah itu kepada Felda?
Atau apakah dengan berjaya mendapatkan kembali tanah itu, akhirnya tiada sesiapa yang akan didapati bersalah, apalagi di dakwa meskipun audit forensik dan siasatan polis masih diteruskan?
Sandiwara apa pula kali ini agaknya?

Subscribe to receive free email updates: