UMNO SAH SEMAKIN TAKUT DENGAN TUN MAHATHIR

UMNO SAH SEMAKIN TAKUT DENGAN TUN MAHATHIR - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul UMNO SAH SEMAKIN TAKUT DENGAN TUN MAHATHIR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : UMNO SAH SEMAKIN TAKUT DENGAN TUN MAHATHIR
link : UMNO SAH SEMAKIN TAKUT DENGAN TUN MAHATHIR

Baca juga


UMNO SAH SEMAKIN TAKUT DENGAN TUN MAHATHIR



Demikianlah Artikel UMNO SAH SEMAKIN TAKUT DENGAN TUN MAHATHIR

Sekianlah artikel UMNO SAH SEMAKIN TAKUT DENGAN TUN MAHATHIR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel UMNO SAH SEMAKIN TAKUT DENGAN TUN MAHATHIR dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/01/umno-sah-semakin-takut-dengan-tun.html
Baik secara tersurat atau tersirat, UMNO kini nyata semakin ketakutan dengan persetujuan Pakatan Harapan untuk mencalonkan Tun Mahathir Mohamad sebagai Perdana Menteri bagi gabungan pembangkang itu.

Tidak cukup dengan serangan setiap hari, perlekehan berterusan, krisis kononnya akan tercetus, jasa-jasanya membina negara diabaikan, malah ada pula segerombolan  "mangkuk hayun" sanggup membuat laporan polis berkenaan Tun Mahathir atas dakwaan beliau dikatakan menghasut rakyat agar menjatuhkan Najib Razak.

Apa masalah dan salahnya bila Najib mahu dijatuhkan oleh lawan politiknya dengan cara yang sah dan melalui pilihanraya?

Bukankah jatuh-menjatuh adalah lumrah, malah itulah tujuan utama dalam berpolitik?
Jika menjatuhkan Najib dilihat sebagai suatu kesalahan dan seseorang itu sanggup memperbodohkan dirinya dengan membuat laporan polis, maka UMNO juga perlu berhenti daripada menjatuhkan Azmin Ali di Selangor dan Lim Guan Eng di Pulau Pinang.

Mintalah Noh Omar, Jamal Md Yunos dan segala macam "mangkuk-mangkuk" yang lain, baik di Selangor atau Pulau Pinang, agar duduk diam-diam dan jangan lagi buat kacau di kedua-dua negeri itu.

Dengan Tun Mahathir akan dinamakan untuk menggantikan Najib yang dikenali sebagai "bapa segala skandal", UMNO kini semakin sedar bahawa sokongan rakyat pasti akan segera melimpah-limpah kepada Pakatan Harapan.

Tidak kira sama ada Tun Mahathir adalah Perdana Menteri interim atau untuk tempoh beberapa lama, keberadaannya langsung tidak ada cacat cela dari segi harapan rakyat kepada perubahan dan masa depan yang lebih baik.

Di ketika rakyat semakin bosan, meluat dan benci kepada Najib, siapakah yang tidak yakin dengan wibawa dan intergriti Tun Mahathir dalam membina negara, menyelesaikan banyak masalah dan memberi kehidupan yang lebih baik kepada rakyat?
Meski sudah 93 tahun, tapi Tun Mahathir kekal cergas, fikirannya masih tajam dan strateginya tak terlawan oleh musuh-musuhnya. Memiliki pelbagai media dalam tangan, wang pula berbilion, ditambah dengan macam-macam kuasa yang ada, namun seluruh jentera UMNO dan BN serta dibantu oleh Pas, masih juga tercungap-cungap untuk menewaskannya.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: