JIKA TIDAK MENJADI MENANTU PAK LAH, BOLEHKAH KJ JADI KETUA PEMUDA UMNO DAN MENTERI?

JIKA TIDAK MENJADI MENANTU PAK LAH, BOLEHKAH KJ JADI KETUA PEMUDA UMNO DAN MENTERI? - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JIKA TIDAK MENJADI MENANTU PAK LAH, BOLEHKAH KJ JADI KETUA PEMUDA UMNO DAN MENTERI?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JIKA TIDAK MENJADI MENANTU PAK LAH, BOLEHKAH KJ JADI KETUA PEMUDA UMNO DAN MENTERI?
link : JIKA TIDAK MENJADI MENANTU PAK LAH, BOLEHKAH KJ JADI KETUA PEMUDA UMNO DAN MENTERI?

Baca juga


JIKA TIDAK MENJADI MENANTU PAK LAH, BOLEHKAH KJ JADI KETUA PEMUDA UMNO DAN MENTERI?



Demikianlah Artikel JIKA TIDAK MENJADI MENANTU PAK LAH, BOLEHKAH KJ JADI KETUA PEMUDA UMNO DAN MENTERI?

Sekianlah artikel JIKA TIDAK MENJADI MENANTU PAK LAH, BOLEHKAH KJ JADI KETUA PEMUDA UMNO DAN MENTERI? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JIKA TIDAK MENJADI MENANTU PAK LAH, BOLEHKAH KJ JADI KETUA PEMUDA UMNO DAN MENTERI? dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/02/jika-tidak-menjadi-menantu-pak-lah.html
Cerdik atau tidak kenyataan KJ berkaitan Tun Mahathir Mohamad dan pembangunan Langkawi?

Langkawi sudah wujud sejak bila dan BN pula memerintah sejak bila, tetapi mengapa hanya ketika era Tun Mahathir jadi Perdana Menteri saja baru Langkawi dibangunkan?

Mengapa tidak pemimpin lain daripada BN lebih dulu membangun dan melihat potensi Langkawi?

Kenapa hanya Tun Mahathir?

Bukankah ia dengan sendirinya menunjukkan bagaimana Tun Mahathir, meskipun tidak semestinya bersama BN yang memerintah negara, beliau ada kelebihan dari segi pemikiran dan kecerdikan dalam membangunkan negara ini, termasuk Langkawi?

Jika tak percaya, mari kita beri kemenangan kepada Pakatan Harapan dalam PRU 14 akan datang dan lihat bagaimana Tun Mahathir meneruskan pembangunan, bukan saja kepada Langkawi, malah seluruh negara tanpa adanya BN bersamanya.

Dalam pada itu, dengan KJ mengatakan tidak mungkin Tun Mahathir dapat membangunkan Langkawi tanpa adanya UMNO dan BN, apakah beliau juga setuju dengan hakikat bahawa tanpa menjadi menantu Tun Abdullah Badawi, dirinya juga tidak mungkin mampu jadi Ketua Pemuda UMNO dan seterusnya sebagai menteri?

Setuju KJ? 

Jika tidak menjadi menantu Pak Lah, agak-agak apa kerja KJ sekarang ini?

Subscribe to receive free email updates: