'Najib yang patut ditolak ke planet lain jadi kera sumbang'

'Najib yang patut ditolak ke planet lain jadi kera sumbang' - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Najib yang patut ditolak ke planet lain jadi kera sumbang', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Najib yang patut ditolak ke planet lain jadi kera sumbang'
link : 'Najib yang patut ditolak ke planet lain jadi kera sumbang'

Baca juga


'Najib yang patut ditolak ke planet lain jadi kera sumbang'



Demikianlah Artikel 'Najib yang patut ditolak ke planet lain jadi kera sumbang'

Sekianlah artikel 'Najib yang patut ditolak ke planet lain jadi kera sumbang' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Najib yang patut ditolak ke planet lain jadi kera sumbang' dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/02/najib-yang-patut-ditolak-ke-planet-lain.html
Bukan Datuk Seri Mukhriz Mahathir patut ditolak ke laut, sebaliknya Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang perlu ditolak ke mana-mana planet lain, kata koordinator Deklarasi Rakyat, Datuk Seri Khairuddin.
"Kalau dia (Najib) nak tolak orang lain yang berjuang atas dasar prinsip untuk tegakkan kebenaran ke laut maka saya rasa kita patut tolak perdana menteri paling korup ke planet lain.
"Suruh dia hidup seorang diri dan jadi 'kera sumbang' di planet lain. Mungkin macam 'Planet Of The Apes' lebih sesuai buat dia!" kata Khairuddin dalam satu kenyataan hari ini.
Semalam Najib membidas bekas pemimpin Umno yang didakwa tidak mengakui sebagai warga Malaysia, dengan berkata individu itu sebaiknya "ditolak ke laut".
Walaupun tidak menyebut nama secara khusus, beliau merujuk kepada Mukhriz yang merupakan presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU).

Najib juga berkata, orang ramai tidak perlu mendengar kata-kata pemimpin itu yang tidak seperti dirinya berpeluang memasuki makam Nabi Muhammad ketika menunaikan umrah, baru-baru ini. "Orang lain tak mengaku warga Malaysia (tetapi) ada berapa orang (sahaja) yang dapat masuk makam Rasulullah
"Ketepikan pemimpin ini. Kita tolak dia ke laut," katanya ketika majlis penyerahan surat tawaran menunaikan haji sumbangan Yayasan 1MDB kepada 1,200 penerima.
'Dr M, isteri tak riuh sekampung'
Menggelarkan perdana menteri sebagai 'sewel', Khairuddin berkata Najib secara angkuh menganggap cuma beliau dalam dunia dapat memasuki Kaabah dan makam Rasullah.
Sedangkan katanya, Tun Dr Mahathir Mohamad dan isterinya Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali sudah beberapa kali memasuki tempat suci umat Islam itu tetapi 'tidak riuh sekampung'.
"Tolong bagitahu Najib Tun Razak, rezeki masuk ke dalam Kaabah serta melawat ke makam Rasulullah SAW oleh ketua negara satu perkara lumrah.

"Mantan perdana menteri dan isteri beliau masuk lebih awal dari Najib Tun Razak. Tetapi dia ini bangang tak faham sejarah.
"Tak perlu mengungkit seolah-olah dia seorang saja dapat masuk dan diiktiraf oleh kerajaan Arab Saudi," kata Khairuddin.
Tambahnya, ibadah haji tidak sepatutnya dijadikan sebagai perkara yang menimbulkan riak dan takbur.
Bala untuk golongan kleptokrat
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: