TAKKAN AWAL2 LAGI NAJIB SUDAH MENGAKU KALAH?

TAKKAN AWAL2 LAGI NAJIB SUDAH MENGAKU KALAH? - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TAKKAN AWAL2 LAGI NAJIB SUDAH MENGAKU KALAH?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TAKKAN AWAL2 LAGI NAJIB SUDAH MENGAKU KALAH?
link : TAKKAN AWAL2 LAGI NAJIB SUDAH MENGAKU KALAH?

Baca juga


TAKKAN AWAL2 LAGI NAJIB SUDAH MENGAKU KALAH?



Demikianlah Artikel TAKKAN AWAL2 LAGI NAJIB SUDAH MENGAKU KALAH?

Sekianlah artikel TAKKAN AWAL2 LAGI NAJIB SUDAH MENGAKU KALAH? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TAKKAN AWAL2 LAGI NAJIB SUDAH MENGAKU KALAH? dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/02/takkan-awal2-lagi-najib-sudah-mengaku.html
Kempen PRU 14 akan datang dilaporkan tidak lagi akan menonjolkan wajah Najib Razak secara berlebihan sebagaimana yang dilakukan pada pilihanraya 2013 yang lalu.

Tindakan tersebut dikatakan diambil kerana disedari wajah "Panglima Bugis" itu bukan saja jenama pemasaran yang boleh dijual dan digemari rakyat ketika ini.

Najib digambarkan sebagai jenama yang sudah rosak dan tidak lagi digemari pengguna.

Ia berikutan pilihanraya 2013 lalu di mana kempen ala Presiden Amerika yang dilakukan bukan saja menyaksikan keputusan lebih buruk berbanding 2008 dan BN hilang undi popular, malah tahap sokongan rakyat terhadap Najib ketika ini berada dalam kedudukan paling rendah iaitu hanya tinggal antara 20 hingga 40 peratus.

Lantaran itu, demi memastikan BN tidak kecundang lebih awal dalam pilihanraya akan datang, wajah Najib akan dikurangkan penampilannya, bahkan tiada lagi slogan "Saya Sayang PM", "I Love PM" atau yang seumpamanya.

Apa sebenarnya perasaan Najib dengan perkembangan terbaru ini?

Sejujurnya Najib wajib berasa sedih, kalau pun tidak harus "menghantuk kepalanya ke dinding" dengan perkembangan terbaru yang berlaku ini. 

Ia secara jelas menunjukkan Najib sudah kalah lebih awal  dalam pertarungannya untuk memenangi PRU 14 akan datang. 

Seharusnya wajah beliau dan logo BN mesti "sama naik" untuk kempen pilihanraya kerana kedudukannya sebagai Perdana Menteri, Pengerusi BN dan Presiden UMNO.

Dalam pilihanraya-pilihanraya sebelum ini, tidak pernah ada usaha mengenepikan wajah Perdana Menteri dan Pengerusi BN sebagaimana yang dilakukan kali ini.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: