Kumiko Okae, pelakon suara untuk Pokemon telah meninggal dunia kerana COVID-19

Kumiko Okae, pelakon suara untuk Pokemon telah meninggal dunia kerana COVID-19 - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kumiko Okae, pelakon suara untuk Pokemon telah meninggal dunia kerana COVID-19, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita Seleb, Artikel Hangat, Artikel Seleb, Artikel Terbaru, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kumiko Okae, pelakon suara untuk Pokemon telah meninggal dunia kerana COVID-19
link : Kumiko Okae, pelakon suara untuk Pokemon telah meninggal dunia kerana COVID-19

Baca juga


Kumiko Okae, pelakon suara untuk Pokemon telah meninggal dunia kerana COVID-19



Demikianlah Artikel Kumiko Okae, pelakon suara untuk Pokemon telah meninggal dunia kerana COVID-19

Sekianlah artikel Kumiko Okae, pelakon suara untuk Pokemon telah meninggal dunia kerana COVID-19 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kumiko Okae, pelakon suara untuk Pokemon telah meninggal dunia kerana COVID-19 dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2020/04/kumiko-okae-pelakon-suara-untuk-pokemon.html
Okae terkenal di komuniti Pokemon kerana bermain sebagai Jenny dalam filem Pokémon: Lucario dan Mystery of Mew
Kumiko Okae, pelakon suara untuk Pokemon telah meninggal dunia kerana COVID-19

Berita sedih datang kepada kami dari Jepun. Menurut apa yang dikongsi, pelakon Kumiko Okae baru-baru ini meninggal dunia dari coronavirus pada usia 63 tahun.

Maklumat tersebut telah disebarkan kepada umum hari ini , sambil menambah bahawa kematiannya disebabkan oleh komplikasi radang paru-paru yang disebabkan oleh wabak virus tersebut.


Kami juga mengetahui bahawa Okae telah menerima terapi radiasi dari Januari hingga Februari setelah dia didiagnosis menderita barah payudara akhir tahun lalu.

Dia mula demam pada 3 April dan dikejarkan ke hospital pada 6 April setelah penyakitnya bertambah buruk. Dia kemudian diberitahu bahawa dia dijangkiti COVID-19.


Di Jepun, aktris ini memulakan tugas sebagai pemeran utama TBS Omitsu pada tahun 1975 dan telah membintangi sebilangan besar siri aksi langsung, seperti Ten Made Todoke, dan merupakan tuan rumah bersama rancangan maklumat Pasar Hanamaru sejak sekian lama. . Dalam dunia anime dia juga sangat disayangi kerana dia telah mengikuti projek berikut:


Okae terkenal di komuniti Pokemon kerana bermain sebagai Jenny dalam filem Pokémon: Lucario dan Mystery of Mew.

Subscribe to receive free email updates: