Permohonan Baru & Rayuan bagi BPN hendaklah dibuat selewat-lewatnya 30 April

Permohonan Baru & Rayuan bagi BPN hendaklah dibuat selewat-lewatnya 30 April - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Permohonan Baru & Rayuan bagi BPN hendaklah dibuat selewat-lewatnya 30 April, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita Seleb, Artikel Hangat, Artikel Seleb, Artikel Terbaru, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Permohonan Baru & Rayuan bagi BPN hendaklah dibuat selewat-lewatnya 30 April
link : Permohonan Baru & Rayuan bagi BPN hendaklah dibuat selewat-lewatnya 30 April

Baca juga


Permohonan Baru & Rayuan bagi BPN hendaklah dibuat selewat-lewatnya 30 April



Demikianlah Artikel Permohonan Baru & Rayuan bagi BPN hendaklah dibuat selewat-lewatnya 30 April

Sekianlah artikel Permohonan Baru & Rayuan bagi BPN hendaklah dibuat selewat-lewatnya 30 April kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Permohonan Baru & Rayuan bagi BPN hendaklah dibuat selewat-lewatnya 30 April dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2020/04/permohonan-baru-rayuan-bagi-bpn.html
Yang belum mohon, yang nak buat rayuan Bantuan Prihatin Nasional (BPN), sila buat selewat-lewatnya 30 April ini. Kalau tak, tak dapat bantuan la nanti. Sila beritahu sedara mara, jiran, kenalan etc melalui phone. Jangan panjat bumbung rumah jiran plak.
Permohonan baru & rayuan bagi BPN hendaklah dibuat selewat-lewatnya 30 April

Semua permohonan baharu dan rayuan bagi Bantuan Prihatin Nasional (BPN) hendaklah dibuat selewat-lewatnya pada 30 April ini, kata Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN).

Menurut LHDN, isi rumah atau individu bujang yang memenuhi kriteria yang ditetapkan, tetapi tidak tersenarai atau tidak lulus BPN boleh berbuat demikian melalui portal rasmi BPN di https://ift.tt/3bHXsQg.

"Setiap permohonan baharu dan rayuan yang diterima akan mula diproses pada bulan Mei 2020. Bagi permohonan yang lulus, bayaran secara sekali gus juga akan dilakukan pada bulan Mei 2020," kata LHDN dalam kenyataan hari ini.

LHDN berkata, pemohon boleh merujuk soalan lazim (FAQ) BPN yang dimuat naik pada portal rasmi BPN untuk mendapatkan maklumat lanjut atau klik pada capaian pantas https://bpn.hasil.gov.my/Downloa /Faq/BPN2020_(FAQ)_BantuanPrihatinNasional(Kemaskini%2017042020).pdf.

Sebarang pertanyaan berkaitan perkara itu boleh diajukan kepada LHDN melalui Hasil Care Line (HCL) di 03-8911 1000 atau 603-8911 1100 (luar negara); HASiL Live Chat; borang maklum balas di portal rasmi LHDN atau melalui laman Facebook dan Twitter LHDN.

Sumber: Bernama

Subscribe to receive free email updates: